I know a real werewolf


Sitter på redaktionen igen och fryser som tusan! Men har musik på och min "Breaking Dawn" bok :)
Efter lunch ska jag och den andra praktikanten ut och fråga 5 personer en fråga till en enkät i tidningen.
Och det blåser och är så himla kallt ute och jag fryser redan inomhus... Great!  Jag tycker det är jättekul att vara här, men nästan det enda jag får göra nu är saker som man måste vara ute i kylan för, och jag och min syster har redan samma jobbiga grej att vi fryser så enkelt. Och jag har inte något vidare bra immunskydd heller, så lagom till lovet så blir väll jag sjuk av alla dagar ute i kylan :/
Men hemma finns det värme iallafall, och jag åker hem nästa helg och där i min stad finns det en livs levande varulv! ;) Han är varm året runt, har inte ens jacka på sig till skolan i oktober och han ska få värma mig när jag kommer hem! :) Men jag längtar inte hem alls, bara till vissa personer. Annars skulle jag kunna stanna här året ut.. Eller ännu längre. Nu ska jag fortsätta med mitt. Ha det gött!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0