Just nu ..


Just nu ligger systeryster och pluggar i sovrummet och jag sitter på den andra datorn i samma rum. På skrivbordet bredvid mig ligger katten och myser med mig. Jag kollar min "facis" samtidigt som jag tittar på Sex and the City och jag är nu på avsnittet när Charlotte & Harry gifter sig :) Och idag har två underbara låtar funnits i mitt huvud så jag tänkte att ni kunde få se de underbara musikfilmerna till låtarna!

1. Radio - Beyonce. Såklart!♥ Detta är dock inte den originella musikvideon men jag älskar denna också. Så jag tyckte ni kunde få se en fanmade video med en massa klipp på Beyonce istället!♥ :) Låter är såklart awesome!

2. Hush Hush - The Pussycat Dolls. Det här är också en härlig låt av en härlig powergrupp med tjejer. Och jag måste bara säga att jag tycker Nicole sjunger Diana Ross biten jättebra! :) Kolla så förstår ni! ;)


Musik är absolut livet. Vad skulle man göra utan musiken? Och skor? :) ♥♥♥ Hoppas ni har en bra måndagskväll!


Som vanligt förgyller den här snygga donnans musik
alltid min vardag! ♥♥


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0