Obsessed


Sitter inne på redaktionen och letar efter intressanta klipp på Youtube och kom över ett på Beyonces nya film Obsessed som släpps som film i november på CDON.com. Här är det bästa klippet som jag har hittat på trailern och jag längtar så otroligt mycket till den kommer ut för då ska jag såklart köpa den direkt. Det är väldigt kul att hon är med i en thriller också (: Hon spelar mot b.la. Heroes-stjärnan Ali Larter, som spelar en otroligt störd tjej i Obsessed som blir besatt av sin "chef", som är gift och har barn med Beyonce i filmen. Kolla på trailerna så förstår ni nog varför jag är så ivrig på att få se den:


CHILLS OR WHAT?! (: LängtaLängtaLängta!♥♥ Beyonce är ju så otroligt duktig också! (: ♥♥

Dagens låt: Listen - Beyonce. Den är ju så vacker, även om den inte är ny♥

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0