R.I.P Booster♥


När jag var påväg hem i bilen berättade pappa att min älskade hamster Booster hade dött i fredags.. Jag blev så chockad och började gråta direkt! Min älskade lilla hamster som jag varit så orolig att han skulle lämna mig innan jag kom hem, och min mardröm blev sann... Jag har haft han ute i hamsterboll och mysit med han så mycket och han blev 2.5 år gammal, min älskade lilla Booster..♥♥ Han mår bra nu iallafall. Men jag kan inte förstå att jag inte fick säga hejdå,, och inte var hos honom sista veckorna i hans liv :'( Jag var påväg in i mitt rum nyligen och bara stannade, kom på att han inte kommer ligga där i sin bur och sova .... Jag som hade blivit så lycklig pga av Adam på senaste tiden, så rasar allt när min hamster lämnat mig.. Hamstrar är små, men min kärlek för honom var så otroligt stor!! Jag kan inta fatta att han är borta för alltid.. :''( R.I.P ÄLSKADE BOOSTER, DU KOMMER ALLTID FINNAS I MITT HJÄRTA OCH JAG ÄLSKAR/ÄLSKADE DIG MER ÄN ORD KAN BESKRIVA!!!♥♥♥♥♥♥♥♥




VILA I FRID ÄLSKLING!!!♥♥♥♥♥♥


Make My Day Sweetness
Postat av: F E L I C I A

R.I.P

Men kom ihåg, han mår bättre nu, och han tänker säkert på dig! <3 Det kan jag nästan lova.

2009-10-25 @ 20:59:10
URL: http://fellann.blogg.se/
Postat av: Jonna

r.i.p :'(

Jag är ledsen Sanna.



Men tänk, de kanske var så att Booster inte ville lämna dig själv, så han skickade Adam till dig :)

2009-10-25 @ 21:38:35
URL: http://trumvirvel.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0