Sjukismjukis


Ligger i sängen tillsammans med katten nu och mår halvbra.. Jag sitter inne på olika hemsidor där man kan köpa kläder, prylar osv + facebook. Jag ska snart lägga mig under mitt varma täcke och titta på någon bra film. Men först ska jag ladda in lite bilder från kameran. Jag har inte laddat in bilder sedan mitten av juli så har lite sommarkort där i, hehe.. Vi får se om jag kanske slänger upp någon bild. Men nu har jag något annat lite trevligt att visa, jag gillar att titta på olika saker man kan ha hemma och sådär, som när man flyttar hemifrån och får designa allt helt själv (: Nu har jag hittat ett roligt och lite annorlunda knivställ:



Detta är ett voodoo-knivställ från coolstuff.se och kostar 945 kr, så finns det i min favoritfärg också ;')
(När vi ändå har ett knivställ uppe så kan jag visa ett till som jag gillade, inte lika brutalt som det första dock, hihi.)

Det här knivstället tycker jag är så gulligt. Det är något som jag verkligen skulle kunna köpa (: Detta kostar 549 kr och är från samma sida som det andra.

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness
Postat av: Jonna

näe, jag tycker vodooknivstället var snyggast! De vill jag ha! :P

2009-09-14 @ 19:41:34
URL: http://trumvirvel.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0