Summer's Gone


Sommaren är ju tyvärr borta för i år. Men jag har precis fått in lite kort från i somras, tänkte slänga upp några få bilder här (:


Detta var när jag och min vän Elin hade hela hennes hus för oss själva.
Tidigt på kvällen hoppade vi studsmatta och tog tusentals olika kort på
alla knäppa grejjer vi fick för oss att göra, hihi. Jag på bilden.

Min vän Elin på bilden♥

Här fyllde Zitor (hunden) 10 år! Det firade jag och Elin självklart med
presenter och en tårta :P (Den var gjord på en munk, grädde, sylt + lite
polly-choklad, självklart med ett ljus också)



Mitt nya rum blev ju klart i somras också, och jag såg nu att jag inte har lagt upp några bilder på det i min blogg (senil? Ja haha), så här kommer lite bilder på mitt nya snygga rum! :)



Tre olika vinklar på mitt rum! :) Rosa väggar med en svart/vit fondvägg
och nytt vitt golv.
På väggen har jag såklart en bild på Beyonce, och en i fönstret.
Nedanför är bilden som sitter på min vägg, bredvid min "födseltavla" och
den fantastiskt duktiga konståkaren Brian Joubert.



Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0