Sweet Dreams


Just nu sitter jag i min säng med datorn på mina fötter. Jag mår då sjukt dåligt, kan knappt sova. Just nu har jag kollat på ett par underbara klipp på ♥Beyonce♥ när hon sjunger live.
Tänkte dela med mig av ett klipp i HD från youtube.com där hon sjunger "Single Ladies (Put A Ring On It)" i Stockholm i maj. Jag skulle vara där, men alla som ville med hade inte råd, och dom som hade råd ville inte... Tro mig, jag har gråtit många gånger över detta. Och jag gråter av alla live klipp jag ser från Sverige men kan inte motstå att se dom, för hon är för underbar för att missa.
Jag skulle, på fullt allvar, kunna göra nästan precis vad som helst, för att få se ♥♥♥Beyonce LIVE!!♥♥♥


Jag älskar den här människan. Hon är flawless!!♥♥♥

Och ni har väll ändå inte missat när Joe Jonas och Justin Timberlake dansat till låten? x) För er som missat det så kommer klippen här nedanför:

Första gången jag såg Joe dansa på det här klippet skrattade jag så jag grät :')



Och här kommer klippet när Justin & Beyonce dansar till låten:

Tyvärr så är inte kvaliteten så bra och ljudet är lite före bilden, men det här klippet var det enda jag hittade på flera olika konton. Det bästa klippet på Beyonce & Justin gick inte att bädda in, då användaren för det klippet hade förbjudit det.. Så ni får nöja er med detta om ni inte hittar något bättre själva ;) Man ser ju iallafall och Justin är ju så himla rolig.

Jag ÄLSKAR verkligen när stjärnorna i la la landet därborta kan bjuda på sig själva såhär! :)
Jag ska försöka sova igen nu, ha det bra & håll er friska! :)

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0