That's Why You're Beautiful


Hej alla kära läsare, nu är det 21.4 minusgrader ute så jag håller mig inne idag. Iallafall tills senare ikväll då MIN ÄLSKADE SYSTERYSTER ÄNTLIGEN KOMMER HIT IGEN!! :D ♥♥ Vi har både smsat och pratat i telefon två gånger hittills idag :) Tågen krånglar lite så hon måste byta lite då och då. Men hon skulle egentligen vara på tågstationen kl.18.00, så vi får se när hon kommer idag :) Vi har inte setts sedan augusti och vi har aldrig varit borta från varandra såhär länge! Igår pratade vi också länge i telefonen, hon ringde för att berätta att en av hennes närmaste barndomsvänner (Sandra, 22 år) hade fött sitt barn, det var så spännande :) Hon skulle föda den 25 december, men lilla Leah ville komma ut igår :) Vi önskar henne Grattis och all lycka med lilla tösen! :)
Men iallafall så kommer äntligen min älskade systra mi hit igen idag och hon stannar året ut! :) Fram till den 2 januari! Både jul och nyår är hon här hos oss alltså!♥ Jag har saknat henne så otroligt mycket, hon är den snällaste, mest godhjärtade och roligaste systern man kan ha! Hon och jag har nästan aldrig bråkat under de 18 (snart 19) åren som jag funnits! Jag skulle kunna räkna upp alla bråk på två händer och skulle inte ens behöva alla 10 fingarna. Hon är iallafall den bästa systern man kan ha, hon är också den vackraste människan på denna jord! Och hon är min största förebild och det har hon varit så länge jag kan minnas. Jag Älskar henne så otroligt mycket och idag får vi ÄNTLIGEN ses igen! :'D


Min syster år 2008 under sin student!

Systra mi under en julafton här hemma.

Älskade syster med sambon Martin.

Systeryster och Martin i Småland nyår 2009-2010.

Jonna på Halloweenfest 2010,
som den vackraste Snövit någonsin!
:)

Och sist men inte minst, en bild på mig och syster!♥

Nu måste jag avsluta den sista julstädningen!
Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Kristin!

Sv: Okej vad länge! minns då inte de haha, det har jag skrivit hur vi träffades, för är lite komplicerat :P haha

2010-12-22 @ 16:53:46
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: josefine

sv; ja verkligen :)

2010-12-22 @ 21:17:23
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Julafton imorgon :) wiiie ;)

2010-12-23 @ 15:40:53
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0