You Had Me At Hello ♥


Eftersom jag inte har varit inne på datorn på ca. 2 veckor, eftersom jag jobbar till kl. 16.30 varje dag och lider av min "kroniska" trötthet, så orkar jag inget annat än att titta på tv varannan dag och ha filmmys med älsklingen varannan dag. Har jag tur så får jag träffa min bästa vän Elin några timmar under helgen också. Men eftersom jag som sagt inte varit inne på datorn på nästan två veckor, så skriver jag detta nu:

Nu är den 1 år och 9 dagar med min fina älskling, och kärleken växer sig bara starkare för varje dag! :) Vi är fortfarande som nykära & varenda minut med honom gör mig lyckligare än jag kan beskriva i ord. Det här har utan tvivlan varit det bästa året i mitt liv!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



♥♥♥Fyra av bilderna som tagits på mig och/eller Adam under år 2010♥♥♥

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-17 @ 07:58:30
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0