The Heart Of His Soul, It Breathes Inside Of Me


Nu är det ju nästan vår ute! ;O Det var bara -2.5 grader runt kl. 11.00 idag. Det var ju riktigt mysigt ute nu tyckte jag :) Men efter att man varit ute i ca. 2 timmar så var det inte lika mysigt, och nu sitter jag inne i mitt rum och fryser så ska ta med mig datorn in i badrummet och bada och se på film tror jag! :) Idag har jag faktiskt inga planer, så funderar på att bara ha en mysig och lugn lördag, ska egentligen övningsköra och behöver köpa nya hörlurar till min iPod för mina har gått sönder.. Men jag för övningsköra imorgon och använda mina hörlurar från mobilen sålänge :)
Så lag längtar jag en massa efter min älskling, vi ska ses imorgon men det känns så långt dit nu, beacuse I miss my man so much!♥ Men vad ska alla läsare göra idag då?

Dagens låt: Dear Mr. President - Pink.


Tro't eller ej. Men på nyårsafton
blidde jag faktiskt en prinsessa! (;

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Ciiz

jahaa men de måste varit länge sen

2010-01-16 @ 15:34:30
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: O L I V I A

det blir apbra! (: <3

2010-01-17 @ 20:15:05
URL: http://picoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0