I Should Have Left My Phone At Home


För er som undrar så har jag själv ingen aning om varför min blogg har varit lösenordsskyddad nyligen.
Jag har själv inte kryssat i den boxen på inställningar och jag visste själv inte lösenordet.
Men nu har jag fixat det och nu kan ni komma in på min fina, rosa blogg igen (A)

Om endast 18 dagar får min skola sommarlov och det är så AWESOME!!♥

Att tänka så gör mig så lycklig :) Just nu är min fina älskling Adam här så jag ska umgås med honom nu.

Men ni får ha en bra söndag och njuta av de 2.5 sista timmarna av den här helgen.

 


Nu ska jag lägga mig i Adams varma
famn och se på filmen igen!♥

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0