I'll Be Floating On Air


Idag hade jag tid kl.14.00 på sjukhuset för att kolla min astma, mina allergier osv.
Jag var där till ca kl.15.45 och fick 8 nålstick i min högra underarm där det visade sig att mina allergier för hundar är borta, men jag har fortfarande allergier för katter (vilket jag har en, Tom-Tom, som ni vet), hästar, björk och gräs bla.
Sedan fick jag vägas och mätas (som alltid när man är där).
Efter det fick jag göra två "blåstest", först utan medicin och sedan en gång efter intag av astmamedicinen jag använder.
Så lyssnade dom på mina lungor och mitt hjärta. Till sist fick jag ta ett blodprov pga vita blodkroppar och något mer som jag inte minns, blodprovet togs i vänster armveck och jag är jätterädd för sprutor!!
Efter det så var jag helt skakis och hann inte tillbaka till skolan så fick åka hem.
Men jag tänker ABSOLUT INTE lämna bort min älskade Tom-Tom under några som helst omständigheter!!
Jag tänker istället ta mina allergitabletter året runt istället för endast på våren som jag gör nu. Nu sitter jag iallafall hemma i mitt rum och lyssnar på Spotify medan jag väntar på att Elin ska komma hit!! :) ♥

Tänkte lägga upp en till musikvideo här till er, i juni i år så kommer Miley Cyrus släppa ett nytt album. Och jag är så glad att hon nu har lämnat Hannah Montana bakom sig för låtarna hon gör nu, Miley Cyrus låtarna, är faktiskt ganska bra enligt mig. Så tänkte visa er musikvideon för låten "Can't Be Tamed" som är ganska bra. Den har lite GaGa stuk över sig, men vem älskar inte Lady GaGa och hennes underbart konstiga och egendomliga stil? Jag älskar hennes stil som ibland kan bli riktigt snygg, och annorlunda är ju alltid bra, right? ;)

Här kommer videon iallafall så ni får döma vad ni tycker själva: Miley Cyrus - Can't Be Tamed.
I like it anyway! Och den här stilen är ju så mycket bättre än den smått (barnsliga) Hannah Montana stilen.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0