Put My Coat On Faster


Igår kväll var jag och Lina på premiären av Sex And The City (The Movie) 2 och..... AWESOME!!
Ni kommer INTE bli besvikna. Så mycket bättre än första filmen. Och Samantha... I LOVE THAT WOMAN!!♥♥
Jag längtar redan efter att man kan köpa filmen, gud vill se den igen och igen och igen ;)
För er som inte sett den vill jag inte försäga mig om filmen, men jag tänker dock visa er lite bilder och roliga klipp från filmen här under:


Carrie på biopostern. Älskar Carries klänning!!

Tjejerna när dom var unga. Blev däremot besviken
på att man fick se så lite av deras "ungdom".


Tjejerna rockar loss och sjunger karaoke på en bar
i Abu Dhabi. Hahaha, ni ska se Samantha direkt efter!
Hon är så rolig! Hon blir härligare ju äldre hon blir! :)


Rida kameler ut i Abu Dhabis öken och äta med sina
personliga butlers och snygga kläder är aldrig fel.

 
Vem stöter inte Carrie på i Abu Dhabi, om inte Aidan?
Spännande, spännande!!

Och nu kommer lite härliga klipp från den här underbara filmen:


Älskar Charlotte i slutet :)



Ser så härligt ut att åka runt i öknen med den där bilen. Hahaha butlerna som är bög är ju bara, UNDERBAR!!


Måste på lektion nu ;)

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0