I've Been Wanting To Explain To You What It Is That You Do To Me


Jag är jätteförkyld, jag som nyss var sjuk.. Men jag ska klara mig igenom skoldagen ändå för att sedan krypa ner under mitt täcke, dricka varmt te och bara vila upp mig till morgondagen.
För att lysa upp den här kalla, snöiga dagen så kommer här lite musikvideos på olika låtar som jag ofta lyssnar på! :) Enjoy!



Den här musikvideon är ju bättre än den första när Taylor bara krälar omkring på ett bord. Jag älskar hennes hår och hennes outfit som hon har i början av videon, innan hon börjar klä av sig, är skitsnygg!

Jag älskar den här låten, jag älskar den här musikvideon & Rihanna är så j*vla söt i det där håret!! Och såklart så är Rihanna sagolikt vacker i hela musikvideon också!



Vackra & talangfulla Shontelle med en underbart låt:


B.o.B & Bruno Mars, jag tycker inte jag behöver säga något mer! ;)

Okej, den här låten har jag inte lyssnat på på ett tag.. Men jag gillar den ändå. Och på tal om hela det här Christina-Kopierar-Lady-GaGa-Ämnet, så var Christina såhär långt före Lady GaGa, men kanske inte direkt så "extrem" som i den här videon. Så ärligt talat så tror jag att båda kopierar varandra till och från..


Nu ska en förkyld Sanna fortsätta med skolarbetet!


(OBS! Gammal bild, från julafton år 2008)

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0