Esto No Tiene Salida, Ya Nada Sirve Que Digas


Igår var jag uppe till kl. 01.00 med min projektplan, sedan somnade jag.
Deadline på projektplanen är på fredag så jag sitter nu i skolan och jobbar med den på en Design-lektion, läraren var snäll och lät oss jobba på planen istället :)
Efter skolan ska jag in till stan och möta upp min fina älskling, sedan ska vi och äta på en indisk resturang och sedan på bio, vi ska kolla om den nya Angelina Jolie filmen är bra eller inte. Vi har sett så mycket bio på senaste tiden att vi har typ sett allt annat som går just nu.
Imorgon slutar jag kl. 09.20 och då ska jag hem och sitta med projektplanen resten av dagen i princip.
Och nu måste jag verkligen fortsätta med planen här i skolan med, lektionen slutar om bara 23 minuter...

Bjussar på en bild på mig och älskade Lina från Beccas

18-års fest i lördags!<3

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0