So You Can See That I've Got It Goin' On


Nu är jag sjuk så jag muntrar upp mig själv (och er) med lite fina Beyoncé reklamvideos:


Vi börjar med reklamen om hennes parfym Heat, och Beyoncé är dödligt snygg. Som vanligt!



Den här reklamen har jag gillat i flera år!
 

Vem tror ni fick mig att prova L'Oréal för första gången? ;)

En till L'Oréal reklam, älskar Beyoncés reklamer, och bara ett fåtal visas i svensk tv :(

En Pepsi reklam men Jennifer Lopez.


En American Express reklam.
 

... Och sist men inte minst - En gammal goding! ;)





Jag måste ju såklart lägga in den här videon också, jag har tänkt lägga in den länge men glömt. Här kommer den iallafall! :) ♥
 

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0