Seems Like You're Everywhere It's True


Här kommer musikvideos som inte liknar de jag brukar visa här, men lyssnar mycket på dessa låtar också:

Gossip Girl-tjejen Taylor Momsen (som är 2 år yngre än mig & spelar Jenny Humphrey i GG) med musikvideon till låten Miss Nothing med sitt band The Pretty Reckless:


Jag vet att jag inte är den enda som tycker att B.o.B är helt amazing! Han hamnade snabbt som f*n på min "Topp 5-lista":


Den här bruden har aldrig varit bättre än nu!:

Det gjorde mig väldigt ledsen när jag hörde att Katy Perry hade dåligt självförtroende, för jag har alltid tyckt att hon är jättesöt och begåvad. Katy Perry YOU'RE BEAUTIFUL:

Till alla som tycker Ke$ha är weird.. Hon måste få credits för att våga vara annorlunda & vara sig själv. Och hon har talang:
 

That's it for now..

 

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness
Postat av: Cassandra

Åååh, vad kostade dem där då? Vet du om de finns kvar?

2010-10-02 @ 16:07:01
URL: http://cssna.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Bra musik!

2010-10-17 @ 19:23:40
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0