Cus' This Is A Disaster


Mitt liv är så underbart just nu, jag är omgiven av de bästa människorna som någonsin gått på denna planet, både i Småland och hemma i Dalarna, och jag skulle inte byta ut dom mot något!! Och allt som har lett mig hit till den jag är idag, är jag nu tacksam för. Så tack alla mobbare från mina andra skolor, tack alla vänner som svikit mig, tack till alla som visade sina falska jag så jag kunde bryta kontakten med er, tack dom som tryckt ner mig och svikit mig som fått mig att vilja kämpa på mer och visa att jag är bättre, tack dom som offrat sig själva för mig, tack till Evelina som räddat mitt liv, tack till dom som hjälpte mig ur mina "vikthets"-år som nästan fick mig att stryka med, tack alla som tittat hånfullt på mig på gatan, tack alla som tittat snällt på mig på gatan, tack alla som varit snälla mot mig, tack alla som varit elaka mot mig, som svikit mig, tack Malin och Ida som räddade mig innan den äckliga mannen på festivalen hann gå för långt med sitt trakasserande mot mig, tack alla som sårat mig, som misshandlat mig verbalt, tack alla ni som fått mig att överväga att avsluta allt.. Tack alla ni jävla idioter som finns därute som jag aldrig kommer glömma. Tack! Utan er hade jag inte sporrat mig själv att bli bättre, utan er hade jag tillslut inte lärt mig att stå på mig och älska mig för den jag är. Och utan vissa felvändningar i livet så hade jag inte haft alla älskade människor i mitt liv som jag har idag. Och jag saknar ingen som inte längre finns här. Jag har alla jag behöver i mitt liv. Så nu tackar jag alla negativa och även positiva saker som har hänt mig, för utan allt det hade jag inte suttit här, stark och självsäker och lycklig! Ibland är det bra att ha varit med om sådana helvetiska saker som jag har varit med om utöver allt smått jag skrivit om här, för det är det som gjort mig stark, det är det som format mig till den jag är idag. Utan alla dessa upplevelser, så hade jag inte kunna känna samma styrka på insidan som jag nu gör. Jag mår bra och lever livet. Så tack alla. Och speciellt till min fina familj, som har stöttat mig i allt! Och alltid funnits, jag hoppas att alla har en sådan underbar familj som jag har!♥ Och skulle även vilja att alla fick känna den fina vänskapen jag har med alla mina älskade vänner, som ärligt talat är som nedskickade direkt från himlen! Jag älskar er alla, ni är så f*cking perfect!♥










Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0