But I Still Do

Idag fick jag ett samtal från ett okänt nummer, och när jag svarade visade det sig att det handlade om jobbet som jag sökte igår. Och imorgon kl. 13.00 så har jag en arbetsintervju! :) Nu får jag hoppas på det bästa och visa mitt bästa jag imorgon! Jag har nu gett mig mitt egna sommarlov så jag är redo att börja jobba nu, komma in i rutinerna igen. Tyvärr har jag känt mig hängig hela dagen, men jag ska lägga mig strax, så jag är utvilad och så ska jag intala mig själv att jag inte håller på att bli sjuk. Det gäller att se framåt och vara positiv. Jag har inga planer inför helgen som börjar imorgon heller, jag skulle träffa Therese, men vi har inte bestämt dag ännu. Jag ska nog kontakta henne och se vilken dag som passar bäst för henne och sedan ska jag göra mig redo för att krypa ner i sängen framför en bra film och äta mina chokladbollar som jag helt spontant började baka igår + dricka en stoooor flaska med iskallt vatten (som är helt underbart ljuvligt gott), sedan efter filmen ska jag sova. Jag ser förresten på statistiken att jag har ett ganska bra antal läsare, men nästan ingen av er kommenterar. Jag vill ju veta vilka ni är? :) Skriv gärna någon kommentar så jag får veta mer om vilka ni är som sitter och läser min blogg? :) Jag har i princip nya läsare varje dag, så skriv en rad eller två till mig, låt mig se vilka ni är? :) Och till mina vänner, smsa mig om ni vill ses i helgen, för jag har bara en dag planerad, och vill gärna göra något de andra två dagarna som helgen består av! :) God natt på er alla mina söta läsare och vänner!


Nu gäller det bara att bestämma sig för vilken av dessa fyra filmer som jag
vill se på ikväll! :)


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0