But It's Everything No Matter Who You Love

Jag sörjer... Rihannas vackra röda hår!! :(

Rihanna har nu färgat håret brunt igen och jag sörjer hennes färgglada, knallröda hår! Jag har VIP-biljetter till Rihanna när hon besöker Sverige i november i år och jag hoppades så innerligt att hon fortfarande skulle ha rött hår då :( Men hon har ju aldrig haft samma hårfärg i ett år så jag kunde väll inte förväntat mig annat. Rihanna är ju fortfarande otroligt snygg, det är hon i alla frisyer och hårfärger.. Men jag älskade hennes röda hår mycket.


Good times, haha.

Gorgeous!♥

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness
Postat av: johan

Det var en fin brun nyans, men gud vad gammal den fick henne att se ut! :o

2011-08-26 @ 01:33:33
URL: http://xbananahamok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0