End Of Time

Lånar en lista som jag hittade på Johans blogg när jag bläddrade igenom hans senaste inlägg:

100 frågor om mig
01. Fullständigt namn: Sanna Mari Hennerfors.
02. Ålder: 19.
03. Vart bor du: I Dalarna.
04. Bor tillsammans med: Mamma, pappa, katten Tom-Tom och ödlan Arvid + igelkotten Kotten.
05. Husdjur: 2. Igelkotten bor ute på gården (så är han ett "utomhusdjur" kanske?).
06. Färg på ditt hus: Gult.
07. När är du född: 15e april 1992.
08. Klass: Ingen.
09. Vilket år tar du studenten: 2011, för exakt 2mån4dagar sedan.
10. Något jobb: Ja, dock inget heltidsjobb.
11. När gick du upp i morse: Minns inte, runt 12 tror jag.
12. När ska du sova: Strax.
13. Duschat idag: Nej.
14. Kramat någon idag: Ja.
15. Pussat någon idag: Ja.
16. Vad har du ätit idag: Kyckling och ris.
17. Dagens klädsel: Randig t-shirt/klänning, svarta jeans och svarta kilklackar.
18. Dagens smink: Concealer, eyeliner och mascara.
19. Dagens sötnos: Tom-Tom.
20. Dagens roligaste: Joke.
21. Har du många vänner: Mjo, det kanske jag har.
22. Hur många har du kysst: 3 st.
23. Vem kramade du senast: Joke.
24. Vem saknar du: Elin, Tobbe, Jonna och Rebecka.
25. Hur många har varit otrogna mot dig: Ingen.
27. Har du pojk-/flickvän: Nej.
28. Vem pratade du med i telefon senast: Tobbe.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Tobbe "Vet inte :) vi kan kolla om det går något tåg efter när jag är hemma :)".
FAVORIT:
31. Film: Easy A & Obsessed.
32. Låt: I Was Here med Beyoncé.
33. Mat: Thai & sushi.
34. Dryck: Räknas coca cola? Annars Sex on the Beach tror jag.
35. Färg: Rosa, röd.
36. Tv-serie: Vänner, SATC, PLL, BBT, DH, HIMYM mfl.
37. Stad: Kalmar i Sverige, London annars.
38. Land: USA och England.
39. Ämne i skolan: Jag minns inte.
40. Tv-program: Top Model kanske?
SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Anna, som jag ska träffa imorgon.
42. Personen du pussade: Av mina vänner? Joke. Annars "Anthony".
43. Gången du spydde: Två veckor sedan.
44. Gången du grät: Direkt efter jag spydde.
45. Pizzan du åt: Minns inte, det var 3 år sedan.
46. Gången du var i Göteborg: För 3 år sedan.
47. Gången du var i Stockholm: Förra lördagen.
48. Gången du duschade: Igår.
49. Gången du sov: Runt 19:00 när jag tog en tupplur.
50. Personen som såg dig gråta: Joke.
ELLER-FRÅGOR:
51. Svart eller vitt: Både och.
52. Hund eller katt: Båda.
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Både och.
54. Tvspel eller datorspel: Tv-spel.
55. Singel eller upptagen: Just nu är jag singel.
56. Pussas eller kramas: Pussas OCH kramas, I love it all! :)
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: None of it.
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad.
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Big Brother.
60. Har du svart hår eller blondt: Inget av det, naturligt brunt men rödfärgat för tillfället.
61. Har du blåa ögon eller bruna: Inget av det heller, jag har gröna ögon.
62. Choklad eller lakrits: Choklad såklart.
63. Göteborg eller Stockholm: Stockholm.
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt.
65. Coca Cola eller Fanta: Coca Cola.
66. Pizza eller kebab: Kebab.
67. Randigt eller prickigt: Randigt.
68. Älska eller älskas: Måste säga båda.
69. Leva eller dö: Leva.
ANTAL:
70. Personer du älskar: Oj, svårt, älskar alla mina vänner + min familj.
71. Personer du hatar: Avskyr kanske 5, hatar 2 tror jag.
72. Pojk-/flickvänner du haft: 1.
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Ojoj, typ alla mina vänner + mitt ex, så ganska många.
74. Glassar du ätit på en dag: 5.
75. Nämn en festival du vill på nästa år: Coachella och P&L.
76. Gånger du haft minnesluckor: 2 små på fyllan.
77. Gånger du varit hög: 0.
78. Personer du saknar just nu: 5.
79. Gånger ditt hjärta brustit: Av kärlek, 2-3 gånger. Annars har jag inte hållt räkningen.
VEM:
80. Vill du kyssa nu: Ingen för tillfället.
81. Träffade du senast: Joke.
82. Sjöng du senast för: Therese.
83. Hade du senast en msn-konversation med: Joke.
84. Spelade du tv-spel med senast: Minns inte.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Nja, eftersom jag är singel och inte är kär i någon för tillfället så får jag ta och säga Ingen.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Evelina vet ;)
87. Förtjänar att dö: Ingen.
88. Är söt: Rihanna och Emma Stone.
89. Vill du sova jämte inatt: Någon vän som låter mig somna i dennes varma famn.
VAD:
90. Gör dig glad: Mina vänner, musik och att shoppa skor.
91. Gör dig ledsen: Falska människor, själlösa personer och lögnare bla.
92. Vill du helst göra nu: Kramas (och pussas).
93. Önskar du att du slapp göra: Söka jobb.
94. Vill du ha nu: En stor kram.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Den är inte förrens i april, så det har jag inte tänkt på, men man fyller ju 20 år!! :D Kramar önskas dock alltid! ;)
96. Längtar du till: Flytta hemifrån, 2 november 2011, när Tobbe kommer tillbaka från Stockholm om 2 veckor och när Elin kommer tillbaka från Chicago nästa år.
97. Tycker du om dina betyg: Helt okej.
98. Ångrar du i ditt liv: Att jag slösade så många år på att hata mig själv.
99. Är det bästa som hänt dig: Att jag vann kampen mot mina inre "demoner", nu vet jag att man kan vara lycklig och älska livet man lever.
100. Hur mycket är klockan: 2:44 (men det behöver ingen annan än du & jag veta...).

Den personen som orkade läsa hela 100 frågor i rad om mig, den personen är guld värd, för den måste bry sig om mig om den tog sig den tiden! Hihi.

Nu ska jag sova, för jag gäspar snart käken ur led. Sov så gött alla mina söta läsare!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Rebecka

Jag läste allt hihi :) saknar dig fina vännen, kram<3<3

2011-08-16 @ 18:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0