I May Be Young But I'm Ready


Jag och Sarah åkte hem från Småland i tisdags och nu är jag tillbaka här med mina föräldrar! Imorgon blir det shopping i Kalmar med min älskling Rebecka som bor här nere! :) ♥


Snäll. Godhjärtad. Otroligt vacker. Rolig. Bra smak. Söt!♥

Hon är en underbar vän så varje gång vi ses så är jag så tacksam och glad. Vi är så läskigt lika hon och jag. Imorgon ses vi igen!! :)

Igår sa jag hejdå till Elin, sista gången innan hon åker till Chicago och är borta i 1 år :'( Jag grät så jag trodde jag skulle dö inatt. Det var otroligt hemskt och jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig?? Jag älskar dig föralltid Elin!!!♥

Elin, min andra vackra vän som alltid funnits där!!!♥♥♥♥

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Anonym

Kommer sakna dig jättemycket Sanna!!! Du kommer klara dig fint det vet jag! Men snart är jag hemma igen ska du se :) <3<3<3<3<3 Love you!

2011-07-17 @ 17:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0