Halo


Idag blev vi treor utsparkade av ettorna. Vi fick tatueringar och göra lekar som bestod av iskallt vatten, ägg, såpa och mjöl. Lagom äckligt sådär, haha. Jag mår inte så j*kla bra just nu så ska ta en välbehövlig dusch och sedan måste jag vila lite och hoppas jag mår bättre, för senare blir det grillkväll igen med klassen och MP-lärarna! Det är inte många dagar kvar nu!! :D Jag lägger ut de tre bilderna på mig som redan finns på FB sedan igår, en otroligt härlig, mysig och rolig kväll som resulterat i att man har myggbett på halva kroppen känns det som, men det var det verkligen värt!


Jag, Becca, Sara & Johan!

Jag & Becca!

Jag lite lagom trött sådär när kvällen led mot sitt slut!

En helt underbar kväll som är värd att minnas livet ut! Älskar er MP3!♥

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: johan

fan vad kul det var igår!!!

2011-06-07 @ 13:13:40
URL: http://www.youtube.com/watch?v=4aIfvfE86Dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0