Best Thing I Never Had


Lite nya musikvideos, vissa som jag själv lyssnar på och vissa som jag inte lyssnar på men jag vet att en del av mina läsare gillar, så enjoy:

And I will see this lovely lady live in my own city next week! :D Peace&Love welcomes JESSIE J! :D Jessie J - Nobody's Perfect.
På tal om en av hennes andra låtar: Yes Jessie, whos laughing now? ;) Y-O-U! ;*

Bara för att hon också kommer till Peace&Love nästa vecka då. M.I.A. - XXXO.

Den här coola donnan såg jag ju live på Peace&Love förra året. Men hon är så cool, så snygg & så häftig. Jag älskar hennes låtar och jag älskar faktiskt den här musikvideon. Så här har ni vår egna svennebrud som slagit igenom stort in the USA. Robyn - Dancing On My Own.

Katy Perry - Last Friday Night (T.G.I.F.) Med gäster som Rebecca Black, Hansons & Kenny G. To all the nerds out there!

Älskar Rihanna, hennes stil, hennes musik, hennes musikvideos och hennes hår - speciellt i den här videon! Luv it!!♥ Rihanna - Man Down. Än en gång, du är så välkommen till vårt land i höst!

Love the song. Shakira Ft. Pitbull - Rabiosa.

Britney Spears - I Wanna Go. Hörde sången för första gången när jag såg musikvideon nyss. Tycker att i intervjusnutten i början och slutet ser Britney ut exakt som under den delen av sin karriär som hon spelade helylletjejen Lucy i filmen Crossroads. Jag kan inte vara den enda som tycker detta påminner om en yngre Britney, före giftermålen och barnen och... Ja, psykbrytet.

Avril Lavigne - Smile.

Detta är ingen musikvideo, men det är en av Beyoncés fantastiska nya låtar på albumet "4" som släpps i Sverige den 29 juni. Jag har bokat albumet och väntar på att få höra alla nya låtar från den underbara idolen! :) ♥ Och den här låten är: LOOOOVELYYYYY!!! Beyoncé - Best Thing I Never Had.

Nu kommer Elin strax hit för att se på film med sjuka jag!♥ Hoppas ni andra mår bättre än mig och njuter av vad sommaren har att erbjuda.


Me and my sweetness!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0