I Hate You


Okej, jag är ganska så rejält förbannad just nu. På alla människor i vårt samhälle, inte bara i Sverige, utan överallt. Och jag är förbannad för att jag är så j*vla trött på alla fega och och känslokalla idioter som sitter och nätmobbar människor (både sådana de känner och inte känner). Eller på folk som mobbar över huvudtaget! Varenda person, speciellt unga tjejer, som är offentliga människor, får dagligen stå ut med så mycket skit och hat från fega, anonyma idioter som sitter bakom en datorskärm och spyr galla på människor som dom inte ens känner! Och ett speciellt sätt för alla hatare att lättare kunna psykiskt misshandla offentliga och oftast osäkra personer är på deras bloggar men de har nu också letat sig till dessa personers Facebook-konton för att attackera dem där med! Det är klart och tydligt att dessa fega och osäkra människor har ett hjärta av sten. Har man ett riktigt samvete så gör man inte såhär utan att få dåligt samvete! Att skriva så elaka och kalla saker som dessa personer gör till offentlighetens folk är så j*vla hemskt!! Jag hoppas verkligen att det finns karma för då får den här världens djävular vad dom förtjänar till slut. Som just nu så får den unga mamman Micah utstå en massa elak kritik pga att hon och pojkvännen Kevin gjorde slut igen idag (och de har haft ett av-och på förhållande ett tag vilket får folk att attackera Micah bara pga att hon skriver att hon inte vill vara med honom igen, vilket hon skrivit förut) och så får hon en massa hatiska kommentarer pga att hon röker och klär sig "slampigt" enligt en del av alla pryda idioter där ute. Som 15-årig mamma får man tydligen inte ha klänning, kjol, ett linne med ett oskyldigt "playboy"-tryck (som många bara tycker är en snygg logga utan att associera till själva tidningen) eller stay-ups under sin klänning, för då är man en sååååååå dålig mamma... Som ung mamma ska man helst inte heller ha högklackade skor eller kläder som visar en enda liten cm av hud. Enligt Micahs läsare så ska hon tydligen gå runt i en onepiece eller overall hela sommaren, för annars är hon en stor "slampa"! Alltså, herregud! Visst är det inte bra att Micah röker, speciellt inte när hon är för ung, men herregud hur. många. unga. röker. inte??!! Det är inte bara Micah så kan alla hatare bara sluta!!! Och många föräldrar röker utan att vara dåliga föräldrar, vuxna mammor som röker får inte höra någon kritik alls, men en ung, osäker mamma som fortfarande försöker hitta sig själv får inte göra ett enda fel för då kommer alla hatare som myror till en sockerbit. Som människa i dagens samhälle så får man inte för en sekund visa minsta lilla svaghet, för då kommer alla osäkra idioter och hoppar på en så fort dom kan och trycker ner en. Men man får inte heller vara för självsäker och tycka om sig själv - för då är man en arrogant bitch. Skulle man försöka leva upp till alla j*vla kritiker därute så skulle man inte leva alls! Det är faktiskt så att mår man bra i sig själv och sitt liv så behöver man inte trycka ner andra för att må bra. Det är dels därför jag försöker att aldrig snacka illa om andra, visst händer det att man säger elaka saker om folk ibland under ilskans hetta, men även där finns det en gräns som man inte ska krossa!! Det jag ville få ut av det här inlägget, förutom att skriva av mig min ilska. är att jag är så sjukt förbannad på alla nätmobbare, mobbare, rasister, nazister, homofober, transofober och alla andra människor som är elaka eller diskriminerar människor som de inte ens känner helt och hållet. Man ska inte vara elak alls, mot någon! Det bidrar aldrig till något gott, aldrig! Jag har sett hur det är att vara på den sidan som den mobbade är på, och jag vet även nu hur det är att vara på en sida, där man mår bra i sig själv och klarar av att skita i alla idioter därute. För det första, orkar människor ens lägga ner så mycket tid för att klaga på en eller vara elak, så är man tydligen ett stort hot nog eftersom de försöker krossa ens självförtroende. Men många av alla osäkra människor därute vet inte detta, inser det inte, det gjorde inte jag förut. Men nu vet jag. Och man måste vara en så otroligt stark människa för att klara av att leva i offentlighetens ljus, speciellt idag. För medan världen utvecklas på så många sätt, så utvecklas vi aldrig från att sluta hata och döma människor. Och det är så sorgligt! Och det gör mig förbannad, så otroligt j*vla förbannad! Så alla som hatar och kritiserar t.ex. dagens bloggerskor, om det var tvärtom så skulle ni inte ens klara en dag i dessa personers skor, ni skulle inte klara pressen av alla andra hatare därute. Så ge er nu för guds skull. Det gör mig så arg att jag bara kan sitta hjäplöst på sidan och titta på medan dessa människors självförtroende bryts ned mer och mer, vi är f*n alla lika mycket värda! Men till alla offentliga personer därute, och till er som jag tänkt på lite extra i det här inlägget: Kenza, Foki, Micah, Kissie, Paow, Dessie, Jackie Ferm, Tyra, Natacha Peyre och Dani (nu läser jag inte alla dessa bloggar, men man har väll kikat in en gång eller två, hihi)! Ni är så otroligt j*vla starka som orkar med det här varje dag, men som ändå lever era liv och ser det positiva i saker. Ni är starkare än vi andra någonsin kommer kunna förstå! Så stay strong och fokusera bara på de som är snälla mot er! Och sist men inte minst, har man inget positivt att säga, då ska man f*n inte säga något alls!

Nu vill vovven att jag tar en sen promenad med honom så nu måste jag gå och ta med honom ut, han står redan och väntar på mig vid dörren. En promenad kanske är vad jag behöver för att lugna ner mig!

P.S Och nu är det ingen som orkar läsa hela det här inlägget, men om det mot förmodan finns någon som gjort det - du är guld värd!♥ D.S


Kenza.
Även hon har fått mycket kritik för sin rökning.

Foki. Har bla. fått kritik för sin naturligt låga vikt..

Micah. En duktig mamma som dagligen anklagas för att vara en dålig mamma ibland endast för att hon har en klänning på sig..

Kissie. Som dagligen får elaka kommentarer om sin kropp, sin näsa, sitt hår och sina förstorade bröst.

Paow. Som kallats bitch av folk som inte vet någonting om henne.

Dessie. Som kallats lat, blåst och omogen för att hon bla. har hoppat av skolan, men man ska inte öppna munnen innan man veta hela orsaken bakom varför hon hoppade av...

Jackie Ferm. Har fått utstå mycket kritik för att hon bla. hade sex i tv när hon medverkade i Paradise Hotel.

Tyra. Får inte ens vara kompis med storbloggerskan Kenza utan att anklagas för att utnyttja Kenzas status för att få mer läsare själv..

Natacha Peyre. Har kallats bimbo och liknande pga att hon har blont hår, stora läppar och stora bröst.. Någon som hört att man inte ska döma boken efter omslaget?

Dani. Har även hon, precis som alla andra fått elaka kommentarer, blandannat för att hennes läppar inte är naturliga.

Och en sak till, även om läsare tror att de känner dessa offentliga människor, inte bara svenska bloggerskor, utan människor som Jennifer Aniston, Rihanna, Brad Pitt och Jessica Alba, så gör vi inte det. Bloggare berättar mycket men långt ifrån ALLT i sina bloggar, och allt skvaller om kändisar... Hur kan vi ens veta om 90% av det vi läser är sant? Så än en gång så ska man aldrig döma någon man inte ens känner! Och om man nu stör sig på dessa bloggare, sluta helt enkelt gå in på deras bloggar i fortsättningen. Det är f*n inte svårare än så! IQ, hallå? Godnatt på er & var snälla nu.


Jag är så glad att jag har lärt mig att acceptera mig själv & nu omger mig med endast godhjärtade människor!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0