And My Grasp


GOOSEBUMPS!! WONDERFUL!! FANTASTIC!!


Det kvittar hur många gånger jag ser på den här videon.. Jag får alltid gåshud och tårar i mina ögon!

Jag kommer aldrig kunna förklara i ord hur mycket hon betyder för mig! Hur mycket hon har gjort för mig med sin musik! Hur mycket perioder och situationer hon har fått mig att klara mig igenom och ta mig ut ur tack vare henne! Jag önskar så mycket att hon kunde vetat allt detta!♥ Jag önskar det mer än någon skulle kunna förstå, att få tacka henne skulle vara helt fantastiskt. Men det kommer aldrig hända.. Så jag skriver av mig här istället. Hon är min största förebild på alla sätt och vis. Hon är den vackraste människan jag någonsin sett. Hon ger mig glädje, när jag var på Jay-Z's spelning på Peace & Love-festivalen i Borlänge i somras och då såg henne på sidan av scenen, stå och klappa händerna i takt med Jay-Z's låtar... Det går inte att beskriva känslan! Jag skrek och jag grät av glädje, det var ett av de lyckligaste ögonblicken i mitt liv. Att jag var bara ca 100-150 meter ifrån henne. Ifrån mitt livs största idol. Att vi var i samma stad, och andades samma luft. Jag ville bara hoppa över staketet och springa upp på scenen och krama om henne och tacka henne för allt hon gjort! Tänk om hon kunde veta hur mycket hon betyder för mig. Och hade det inte varit för henne, hade jag kanske varit död nu.. Det är faktiskt sant, men jag tänker inte berätta mer om det, det känns för personligt att gå in mer på detalj. Men tack vare henne så finns jag här idag, och mår bättre än någonsin förr! Och för det och för så mycket annat så skulle jag verkligen vilja tacka denna underbara människa! Fortsätt sprida glädje till världen B! I Love You!!♥♥

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0