Got Me Looking So Crazy In Love


Nu kommer älsklingen strax hit så jag ska gå ner och duscha nu och sedan blir det en massa mys med honom resten av kvällen! :) ♥

Förresten, i fredags så fick jag äntligen min remiss till lasarettet för min EEG-undersökning, jag ska dit den 21 mars på undersökningen så vi får hålla tummarna på att dom hittar orsaken till att jag är så otroligt trött nu så jag slipper det här! :)

Ha nu en bra lördag allihopa!


Bjuder på en nytagen bild på mig!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Sandra

tack sötnos! ja jag fick ju lite skit för det jag skrev..menmen jag står för det:)

2011-03-06 @ 10:16:36
URL: http://sandraalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0