I've Got Every Reason To Feel Like I'm That Bitch


Jag kunde inte hålla mig undan från att lägga in två till fina videos på Beyoncé. Titta speciellt på de första 15 sekunderna på den första videon - Hon är ju så söt och vacker, fast hon är osminkad och svettig. Hon är ju så bra, min kära idol och förebild!♥

På andra videon älskar jag speciellt alla små inklippen på B när hon var en liten flicka. Så otroligt söt! Och ca. 01.42 är ju så fint, hennes syster Solange sitter i publiken och diggar musiken! Sister love! :)♥



Behöver jag ens säga att även dessa videos gör mig glad och tårögd? Hon har ju så fin sångröst så det är inte klokt! A lot of things in this world makes me happy and she's one of them! :)♥


Jag idag, glad, varm, trött & helt totalt lycklig!

Hoppas att ni är lika glada och mår lika bra som jag gör. Ha en superbra tisdag.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0