Cus' He Never Lets Me Down


Här kommer det som jag lovade förut, en bildspecial med osminkade celebriteter. Vad passar dom bäst i? Smink eller inte? Och detta inlägget är inte till för att döma kändisarna, så ta det med en nypa salt. Jag ser själv inte ut som en superstjärna utan smink ;)


Hotellarvtagerskan Paris Hilton, nyss fyllda 30 år, är fortfarande känd som en av Hollywoods
största nattklubbsgäster och det syns tyvärr på henne när hon är osminkad. I smink är hon
däremot finare och ser ut som en mogen affärskvinna.


The good girl gone really really bad, skådespelerskan och sångerskan Taylor Momsen,
17, visar hur man inte ska sminka sig. För mycket svart till för blek hud. När Taylor fortfarande
var i "övergångsfasen" tyckte jag hon var som vackrast, när hon hade sotade ögon, men inte
för sotade ögon. Men här är hon helt klart sötast på den osminkade bilden, men håret är dock
finare på bilden till höger.


Här har vi en till Taylor, men detta är sångerskan Taylor Swift, 21. På den osminkade
bilden ser Taylor lite trött ut men annars har hon ett fint ansikte med fin hy. Men med
smink ser hon mognare och vackrare ut. Dessutom älskar jag de få gångerna då
Taylor
visar sig i rakt hår.


Den forna supermodellen, programledaren och producenten Tyra Banks, 37, har fina
drag och fin hy osminkad, annars så är hon söt men inte mycket mer utan smink. Men
när den här donnan drar på sig make up så blir hon på ett kick en av världens vackraste
kvinnor. Och jag blir grön av avund.


Supermodellen Adriana Lima, 29, är (precis som en modell borde vara) lika vacker
med som utan smink. Hon är både naturligt vacker och vacker i smink.


Söta skådespelerskan Amanda Seyfried, 25, är jättesöt och naturlig utan smink. Men
med smink ser hon mer ut som en 25-åring, en vacker 25-åring.


En av Sveriges största bloggerskor Foki (heter egentligen Anchisa Wallström), 19,
visar hur söt hon är utan smink. Och hur fin hon också blir med smink.


Sångerskan och skådespelerskan Jennifer Lopez, 41, ser helt normal och glåmig ut utan
smink, men hon får verkligen fram sina vackra latinska drag med smink.

 
Sångerskan Kesha Rose Sebert (artistnamn Ke$ha), 24, ser frisk och pigg ut utan smink.
Och jag tycker att hon är mycket finare så än med rouge, eyeliner och lösögonfransar
som tar bort hennes naturliga charm och fina fräknar.


Forna skådespelerskan Lindsay Lohan, 24, som nu är mer känd för sina rehabturer och
ständiga besök i rätten lever ett minst sagt tufft och vilt liv, och det syns tyvärr på hennes
förut så söta osminkade ansikte. Nu för tiden så måste hon tyvärr sminka upp sig för
att se lika bra ut som hon hon gjorde utan smink förut. 


Min älskade idol Beyoncé Knowles (sångerska), 29, är så otroligt naturligt vacker,
och lika otroligt vacker med smink. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag
är så otroligt avundsjuk på den här kvinnan. Hon är så otroligt sagolikt vacker både
med och utan smink.


Min topp-3 favorit, den coola sångerskan Robyn Fenty (artistnamn Rihanna), 23, är
en kameleont som passar i allt och gillar att ändra sig. Jag älskar båda dessa bilder
för det visar att den Barbados-födda sångerskan utstrålar självförtroende oavsett om
hon är tillfixad från topp till tå eller inte. Det är självförtroendet som gör henne så
avslappnat vacker på den första bilden. Och så älskar jag ju Rihanna i det röda håret.
Den här tjejen visar att med självförtroende så är man vacker oavsett!


Sjungande Stefani Germanotta (artistnamn Lady GaGa), 24, som visat världen
att annorlunda är vackert och att alla är lika vackra "för att Gud gör inga misstag".
Här visar hon just det, att även utan smink så är hon både söt och fin. Att leva livet
som GaGa gör såklart att hon blir sliten, men hon är ändå jättefin. Både som sitt
osminkade jag som med sitt sminkade GaGaface.


Nygravida skådespelerskan Jessica Alba, 29, ser ut som vilken småbarnsmamma
som helt när hon är osminkad. Men med smink blir hon en hot mama!


En till av Sveriges största bloggerskor, Kenza Zouiten, 20, som också jobbar/jobbat
som modell visar precis som Adriana Lima att som modell är man också väldigt
vacker utan smink. Kenza kan alltså konsten att se helt bedårande ut både med
och utan smink.


Här är en sångerska som verkligen gjorde mig ledsen när jag läste att hon
aldrig kände sig vacker utan smink. Jag har alltid tyckt att Katy Perry, 26, är
otroligt söt, både med och utan smink. Tänk om jag kunde vara sådär fräsch
och söt utan smink. Och tänk om jag kunde få sådär piercande vackra ögon
med smink. Den här tjejen är helt stunning hur hon än ser ut.


Nyskilda skådespelerskan Eva Longoria, 35, ser ut som en vanlig hemmafru
när hon inte orkar sminka sig. Men med smink så strålar den vackra mexikanskan.


Disney Channel-skådisen och sångerskan Demi Lovato, 18, ser ju helt smashing
ut au natural. Men hon ser tuff och vacker ut med smink också. Här har vi en tjej
som ser bra ut oavsett.


Ja, vår kära Britney Spears, 29. Hon må ha ett tufft liv som tär på utseendet,
men den här sångfågeln ser så mycket fräschare ut med smink än hon gör utan.


Skådespelerskan Angelina Jolie, 35, ser inte så speciell ut utan smink, med
smink blir hon däremot mer lik den Angelina Jolie som röstats fram till världens
både sexigaste och vackraste kvinna många gånger om.


Den sockersöta skådespelerskan och sångerskan Selena Gomez, 18, är
helt bedårande utan smink! Hon passar jättebra utan smink! Men till
röda mattan events så ser hon mer vuxen ut om hon sätter på sig lite
smink. Men annars tycker jag att hon är så mycket sötare utan smink.


Skådespelerskan och sångerskan Miley Cyrus, 18, ser minst sagt
förvirrad och trött ut utan smink. Men som hon själv har sagt, så
märks det ändå att hon känner sig mest bekväm utan smink.
Vilket i sin tur ändå gör henne lite charmig utan smink. Med smink
ser hon däremot mer mogen ut.


Skådespelerskan och sångerskan Hilary Duff, 23, som
gifte sig förra året ser ovanligt blek ut utan smink, med
lite solpuder skulle hon se mycket fräschare ut. Annars
tycker jag att hon ser helt okej ut utan smink, det känns
skönt att veta att jag inte är den enda tjejen i världen som
är blek med påsar under ögonen :) Men man måste ändå ha
en skönhet i grunden för att kunna se så fabulös ut i smink.

Nu har jag suttit uppe länge och måste verkligen sova. Jag tog en liten tupplur på tangentbordet medan jag skrev det här inlägget också, hihi. Men hoppas att alla blev nöjda med mitt inlägg om våra kära kändisar i USA. Jag hade iallafall kul av att fixa ihop det. Imorgon börjar en ny vecka och jag har sovmorgon eftersom vi har friluftsdag hela dagen men jag ska på min EEG-undersökning på lasarettet kl. 13.00 så jag slapp hela skoldagen. Skönt säger jag som tar alla tillfällen jag får att sova, och det är ju också därför jag ens ska göra den här undersökningen. För att ta reda på varför jag är så otroligt trött hela tiden.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Emelie

Taylor Momsen är sjukt vacker oavsett, dessutom har hon en sådan fantastisk röst. :)

Svar: Jag håller med ^^
SANNA

2012-07-08 @ 12:28:10
URL: http://bloodyymaryy.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0