Or Am I Just Another Victim


Charlie Sheen har blivit sparkad med omedelbar verkan från tv-serien "Two And A Half Men".



Så igår passade han på att hoppa på producenten Chuck Lorre i en video på hans hemsida. Lyssna själva:
I den här videon säger han bland annat: "Kan du känna din mammas tårar då hon tänker på sin patetiska avkomma och frågar alla runtomkring henne varför det här aborterade fostret överlevde. Känner du lukten Chuck? Det luktar som malaria, om du undrar. Om 'patetisk' och 'dum' hade haft en lukt så hade det varit du. FuckBorry. Du måste hata att ditt namn rimmar på 'suck' ('suger' på svenska). Personligen tycker jag att det är perfekt. Suger dynga. Du valde att bråka med en magiker, din lilla mask"

Charlie har även hoppat på kollegan Jon Cryer som spelar Alan i serien.
"Jon har inte ringt mig. Han är en avhoppare, en förrädare, ett troll. Skulle han ringa nu skulle jag säga att han har hört av sig för sent. När jag har huvudrollen i en mångmiljonfilm och Jon Cryer ber mig om en roll kommer jag att säga ”Du lämnade mig ute i kylan med all din dumhet". Har Charlie sagt om kollegan.

Orsaken till att han blev sparkad av bolaget Warner Bros sägs vara att knark och alkohol har gjort honom så svag att han inte kunnat genomföra inspelningarna och en till orsak är att han dessutom är 'farligt destruktiv och väldigt sjuk', som det bla stod i det 11 sidor långa brevet som Warner skickade till Charlies advokat om varför de sparkar stjärnan.

Nu har Charlie också bestämt sig för att stämma Warner Bros för att de sparkade honom. "De har ingen grund för avskedet. Vi kommer att stämma dem, det är bara en fråga om när. Det kan blir redan den här veckan. Vi har ingen brådska. Detta handlar inte om något annat än att Warner går Chuck Lorres ärenden" säger Sheens advokat Marty Singer till Hollywood.com.



Det verkar dock inte som att serien kommer att läggas ner ändå:
– Det är USA:s mest framgångsrika sitcom och mycket tyder på att serien fortsätter, dock utan Charlie Sheen, säger Max Lagerbäck till tidningen Resumé.

Jag älskar den här serien, men jag tror inte att jag kommer titta utan Charlie Sheen, inte för att han var min favorit och han är ju ingen bra förebild, men han är ju en av stjärnorna i serien, han är en av de tre huvudpersonerna. Det kommer absolut inte bli likadant utan honom. Och hur kommer dom förklara att han försvunnit från serien? Kommer han dö? Eller kommer han bara sticka iväg? Jag tycker att serien ska lägga ner istället för att försöka fortsätta utan en av stjärnorna. Vi får se hur det blir, det är fortfarande oklart hur det kommer bli med serien.
Jag hoppas bara att Sheen inser att han behöver hjälp och lägger in sig på rehab innan det är för sent för honom.



Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: della

sv; haha ja samma här, bara kastar runt alla mina kläder överallt känns det som....

2011-03-10 @ 10:46:37
URL: http://danielladrab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0