You're The Only One I Wish I Could Forget


Fortfarande sjuk... Jättejobbigt! Men måste skriva klart lite saker på datorn innan jag får vila mer idag. Jag tänkte bara slänga upp lite bra musikvideos och sedan måste jag jobba klart med det som måste göras, för jag mår så dåligt och vill bara lägga mig ner och somna så jag slipper känna av hur sjuk jag är.


Starstrukk - 3OH!3 Ft. Katy Perry. Den här låten får mig att tänka på sommaren 2010
när jag och Elin åkte runt i hennes bil och lyssnade på bra låtar och sjöng med! :) För
det var då jag hörde den här låten för första gången.


W-O-N-D-E-R-F-U-L!!! Jag älskar Bruno Mars och jag älskar den här låten!


All Of The Lights - Kanye West, Rihanna & Kid Cudi. OBS! Det är en varning före filmen om att om du har epilepsi så ska du helst inte kolla på musikvideon eftersom den kan utlösa ett epilepsianfall.


Blow - Ke$ha. Den här låten lyssade jag på nästan varje dag under november 2010.


Waka Waka (This Time For Africa) - Shakira Ft. Freshlyground. Tänk om man kunde svänga på höfterna lika bra som Shakira kan!

Hoppas ni har en bättre onsdag än sjuka mig!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0