I Might Just Take You Home With Me



Min kära Beyoncé blev igår "honored" (glömt ordet på svenska) med Billboard Millenium Award på 2011 års Billboard Music Award som gick av stapeln i Las Vegas, Nevada igår. Det har varit ute sedan den 9 maj att hon skulle få detta, men jag ville vänta tills hon faktiskt fick det innan jag skrev det här! Jag är så glad och stolt över henne! :) Hon förtjänar det verkligen!♥

Här kommer en text om det från Billboard.com:
Beyoncé will be honored with Billboard Millennium Award at the 2011 Billboard Music Awards, it was announced today (May 9). The iconic performer and international star will receive the honor at the May 22 show, which will air on ABC from the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas. The Billboard Millennium Award will recognize Beyoncé's career achievements and influence in the music industry, from her role as the frontwoman of Destiny's Child to her three-chart-topping solo albums, which have collectively earned her 16 Grammy awards and ASCAP's Pop Songwriter of the Year award. Previously, Billboard named Beyoncé its Woman of the Year in October 2009, and Top Female Artist of the Decade in December 2009. Beyoncé's Billboard Milliennium Award will arrive just as the star puts the finishig touches on her fourth studio album, due out later this year. The album, whose debut single "Run the World (Girls)" premiered in April, will be her first since 2009's "I Am...Sasha Fierce," which sold 2.9 million copies, according to Nielsen Soundscan.


För att fira henne lite så kommer här bilder på henne från galan igår:

Bilder på Beyoncé från pressrummet:


Kvinnan visar att hon fortfarande är grymt Bootylicious! Hon har fortfarande en kropp som jag skulle kunna dö för! Räck upp handen om ni också vill ha en kropp som ser ut som Beyoncés!♥

Bilder på Beyoncé från Billboard Music Awards galan:



Beyoncé och mamma Tina Knowles. Under Bs tacktal.



Och såklart är coolaste lillkillen med på ännu en gala med Beyoncé och Rihanna.
Love that little dude!

För er som inte är fans av Beyoncé vet jag att ni kan tycka att det är för mycket med henne här, men hon är min största idol, min förebild och tack vare hennes musik osv så har hon hjälpt mig att ta mig ur så mycket, som osäkerhet, ätstörningar och dåligt självförtroende för att nämna tre saker. Hon betyder mycket för mig, speciellt pga det. Så stå ut med detta, för jag är ett troget fan och ni kanske kan förstå lite mer nu varför hon har en så stor plats i min blogg!


Här är en video på Beyoncés fina tacktal från galan igår, där hon tackar sin mamma, pappa, Kelly & Michelle från Destinys Child, och så ger hon ett speciellt tack till sin bästa vän, sin man Jay-Z med de här orden:
“I don’t want to put you on the spot because I know their probably putting a camera in your face right now, but I love me some Jay-Z.”
Och hon ser så glad och vacker ut. Här är den fina videon, och jag ska vara ärlig, hennes fina tal och äkta glädje gav mig tårar i ögonen:


B och Jay är ju så söta ihop så jag måste bara lägga in lite söta bilder på dom två också:





Pust, detta blev ett långt inlägg. Men de här två är ju faktiskt mina största idoler också. Plus att de är båda otroligt bra, otroligt mäktiga och otroligt söta tillsammans. Och jag har en sådan respekt för dem båda så ni inte kan förstå!♥

Nu ska jag ge mig för idag, någon annan dag när jag har mer tid så ska jag ge er mer information och bilder från Billboard Music Awards som var igår, så stay tuned!

Slänger väll in en gammal bild på mig också då ^^
För jag är ju trots allt den
största stjärnan... I MIN blogg ;)

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0