We Run This Mother


Tänkte ta en liten paus i mitt pluggande genom att lägga in lite bilder på olika Disney Channel-stjärnor och Nicki Minaj kom in på ett hörn också pga att hon är med i två bilder på en Justin Bieber bild-special som jag ska lägga upp här imorgon. Justin kommer upp minst en gång i varje kändistidning som jag läser nu för tiden och han är ju stor just nu. Själv följer jag inte direkt honom och jag har bara hört låten "Baby" vilken jag tycker är bra, oavsett vad ni säger. Så eftersom andra aktuella stjärnor får vara med här så ska jag nu för första gången ta ett inlägg ägnat åt Justin Bieber, som alla verkar älska på ett eller annat sätt. Själv följer jag som sagt ej Justin Bieber och jag följer inte heller någon som är med här nedan förutom Nicki Minaj, Rihanna, B.o.B, Jessie J och Lil Wayne, men såklart har jag sett och/eller hört alla andra mer än en gång. Jag kanske inte följer någon av Disney Channel-stjärnorna, men dom är alltid aktuella och syns i ett antal tidningar som jag läser och jag tycker det är jättekul att se att dessa stjärnor som är i min ålder, har slagit igenom så stort, plus att några av dom kan verkligen klä sig snyggt!


Bilden på Selena Gomez där hon har en otroligt massa armband på armarna är från ett fan som gav henne 50st(!) armband som hon hade gjort själv, hängivet fan! Här ses dessa Disney Channel-stjärnor: vilda Miley Cyrus (Hannah Montana), sockersöta Selena Gomez (Wizards Of Waverly Place), fina Demi Lovato (Sonnys Chance), söta David Henrie (Wizards Of Waverly Place), talangfulla Joe Jonas (The Jonas Brothers), gulliga Emily Osment (Hannah Montana) & vackra Brenda Song (Zack & Codys Suite Life). Vi ser även countrysångerskan Taylor Swift som inte är en Disney Channel-stjärna men hon är bra vän med ett antal av dem. Rapparen och sångerskan Nicki Minaj syns på en bild högst upp bredvid Kanye Wests gamla flamma Amber Rose, i mitten med härliga sångerskan och kollegan Rihanna och längst ned bredvid kollegan Lil Wayne. Så ser vi rapparen B.o.B med sin kollega Jessie J. Snyggingen Taylor Lautner får också vara med på en bild bredvid en glad Selena Gomez när det begav sig, den nygravida skådespelerskan Jessica Alba syns här med på en bild bredvid Selena. Och på bilden där Miley Cyrus är klädd som en strippa högre upp så vet jag inte vem den andra tjejen är. Jag hoppas att ni gillade min lilla Disney Channel + fler, bildspecial. Och kolla in igen imorgon för Justin Bieber specialen om du är en av dom som fått "Bieber-Fever".

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0