Grind Up On Him Girl

Rihanna är rejält utmattad, hon ligger med dropp och det var så dåligt så konserten i Malmö idag blev inställd... Nu är jag riktigt orolig, inte bara för att jag verkligen, verkligen, verkligen vill se henne, men även för hennes skull! Get better now RiRi!!♥ Men det känns också jobbigt för jag har väntat på detta i ca 1 år, jag har inget jobb just nu och går inte i skolan och i princip alla mina vänner har flyttat till nya städer och länder. Det här är det enda jag sett fram emot, det enda positiva just nu! Jag är jätteorolig att det ställs in, konserterna i Globen är hotade säger dom. Troligen vet dom imorgon, det beror på hur Rihanna mår. Såklart vill jag att hon ska vila och bara uppträda om hon klarar av det, men det blir jobbigt när man har längtat så länge.. Jag har känt på mig att någon kommer hända, för så blir det alltid för mig, men så slog jag bort tankarna och tänkte vara positiv och tro på att för åtminstone en gångs skull så kan jag få njuta av något utan komplikationer.. Ja det gick ju bra :( Det är inte så konstigt att jag blivit pessimist när allt går emot mig! Det räckte tydligen inte med att Jessie J fick ställa in sin spelning i Sverige, nu måste jag kanske missa en till, och större, idol?

För att se någon positivt i hela detta negativa inlägget... Jag har mindre ont i nacken idag!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0