Let's Start Over

Jag är inne mindre på bloggen nuförtiden för att virusskyddet har gått ut på den bästa datorn och vi vill inte betala för ett nytt virusskydd eftersom vi ändå ska lämna iväg datorn snart eftersom det är fel på den, så nu får man bara gå in på internet på vår gamla dator, som är jätteseg, vilket gör att jag knappt orkar gå in på datorn längre, jag går i princip bara in för att lyssna på ny musik och se nya musikvideos från min favoriter. Vilket oftast blir max 1 gång i veckan, man orkar inte gå in varje dag när det tar minst ca 30 minuter bara för att starta datorn. Iallafall så har det hunnit komma några bra musikvideos från mina favoritartister som jag inte har laddat upp här ännu. Så här ska ni få några av dem, vi får hela två stycken härliga musikvideos från Jessie J också som jag inte har lagt upp här ännu. Men vi börjar med Beyoncés låt Love On Top som lades ut på Youtube för 6 dagar sedan:

Beyoncé - Love On Top.


Rihanna - We Found Love. Snart, snart, snaaaaart! :D

Shakira - Gypsy. Låten är inte ny, men jag gillar den & musikvideon har aldrig lagts upp här :)

Jessie J - Who You Are.

Jessie J - Who's Laughing Now. "Mini Jessie-J", I love her! So cute!♥ Och alla Jessie J's "roller" i musikvideon är ju också lika otroligt härliga som Jessie J själv. Det var en sak som var så rolig när jag var i London i juni, Jessie J är ju ifrån London och det märktes hur stolta dom är över henne där. Hon var på affischer i tunnelbanorna, på affischer på stan, och hon var med i varenda tidning jag köpte där, stora intervjuer om henne eller olika reportage om henne. Och jag gillar ju henne med så jag var bara nöjd när jag fick läsa mer om henne ;) And YES, I'm still sad that she had to cancel her performance for Peace & Love this summer.. :'( Boka henne för 2012 tycker jag!!

Nu ska jag gå och lägga mig ner i min säng, tidigare idag så tvärbromsade vi i bilen och sedan dess har jag haft jätteont i nacken, så det gör ont att titta ner, titta upp, titta åt sidan och det känns även när jag sitter helt still, när man tvärbromsar så flyger man ju framåt med huvudet och det är ju det som orsakat detta, men troligen så gör det bara ont idag. Jag ska testa om det blir bättre av att ligga ner. Hoppas ni har en bra fredagskväll/natt.

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0