Like A Ghost, I'll Be Gone

Att en så underbar människa finns, och att jag saknar henne mer än jag trodde var möjligt. Idag har vi Skypat två gånger och jag kunde inte sluta le en enda gång, det är alltid så kul att få prata med henne och speciellt nu när hon är i USA. Vi har aldrig varit ifrån varandra såhär länge! Aldrig någonsin! Det är klart det är svårt då. Fast jag inte har någon inkomst just nu så lade jag ner 268 kr på att skicka ett paket med svensk choklad, Hemmakvälls-godis och ett brev till Elin, jag skickade det för två veckor sedan och idag kom det hem till henne. Hon var så glad, och hon log så stort i kameran när vi Skypade och hon plockade i påsen, då blev jag så glad. Det var de bäst spenderade pengarna någonsin! Och då är jag beroende av shopping, vilket är en rent helvete när man inte har en inkomst och inte råd med utkomster. Jag har inte hyrt film sedan augusti, evigheter för mig! Iallafall så är jag så glad att Elin uppskattade min present så mycket, och jag är så tacksam att vi kan prata med varandra fast vi bor på två olika kontinenter. För hon kommer alltid att finnas i mitt hjärta! Elin, kom ihåg att jag alltid kommer älska dig du underbara vän som funnits där för mig varje dag i över 10 år nu!!♥♥♥♥♥


Friends for ever and ever! Enda orsaken till att jag saknar att ha en inkomst just nu är för att jag vill kunna åka och hälsa på den här tjejen i Chicago!♥♥

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Elin

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-10-03 @ 17:03:25
URL: http://elinniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0