Let's Start Over

Listen up all you Beyoncé-fans out there! This is a Beyoncé(s perfumes) special:

Åh, jag längtar så mycket till Beyoncés tredje/fjärde parfym (beroende på hur man ser det, med Beyoncé Heat Ultimate Elixir som det var Limited Edition på) kommer till Sverige! Jag har inte fått tag på Heat Ultimate Elixir, men jag har de andra två som hon har släppt, Heat och Heat Rush :) Jag älskar hennes parfymer, och jag får ofta komplimanger om att jag luktar gott när jag bär just en av hennes parfymer. Parfym är faktiskt som en extra accessoar, precis som smycken, skor, väskor och håraccessoarer är. Ibland är det just parfymen som sätter pricken över i på en hel outfit!


Detta är de tre härliga parfymerna som Beyoncé redan har släppt, men inför hennes fjärde parfym valde Beyoncé att göra något nytt, så Pulse-flaskan har en ny design och är upp-och-nedvänd. Den är inspirerad av Beyoncés scenkläder:
"The chrome cap is inspired by my stage costumes, which I love because it incorporates fashion in an over all design. And I love fashion!"
Självklart är ingen lika uppspelt över den nya parfymen som Beyoncé själv är, men jag är riktigt riktigt förväntansfull och jag kan knappt vänta innan jag får fylla på min parfymhylla med ännu en Beyoncé parfym! :) Jag kan säga att jag längtar nog nästan lika mycket tills parfymen släpps som Beyoncé själv:
"The Pulse campaing is ultra-sexy and totally unique. I can't wait for my fans to see it!"
And we can't wait to see it either! :) Det händer så otroligt mycket kul runt Beyoncé nu, hon fyller 30 år imorgon(!), hon släppte sitt fjärde album "4" i somras, hon är gravid och hon släpper en ny parfym! :) Det är alltid så kul när ens idol är så lycklig som Beyoncé är just nu, plus att vi fans får också en massa roligt att se fram emot, hihi.
Beyoncé har alltid velat bidra till att låta kvinnor våga vara det bästa de kan bli och vara starka och i ett behind-the-scenes klipp från inspelningen av reklamen till parfymen Pulse så sa hon följande:
"I like to believe that my music makes women feel very strong, so the Pulse is all about finding that power inside." "Raise that Pulse, you've got the power."
Se så snygg den nya flaskan är:

I love it!

Doften beskrivs som en citrus-blommig parfym, inspirerad av Beyoncés favoritblomma orkidée. Bland doftnoterna finns orkidée, jasmin, päronblomma, frusen bergamot, Curacao-likör, pion och vanilj. Låter helt fantastiskt tycker jag! :) Och här kommer parfymreklamen för Pulse:
WO-ND-ER-FU-L!! :)♥

För er som inte sett hennes andra parfymreklamer så kommer de här:
Parfym 1, Heat. Och...


Parfym 2, Heat Rush. Som egentligen inte är en helt ny reklam, det är bitar från Heat-reklamen med ett nytt tillägg i slutet bara
.




Imorgon kommer en extra stor bildspecial för att fira Beyoncés
stora dag! Do Not Miss It! :)♥

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0