You're The One That I Can Always Call

Idag är det den 2:a april. Det är en speciell dag. För exakt 20 år sedan så föddes idag min bästa vän, Elin. Som har funnits för mig sedan lekis. Vi har växt upp tillsammans, vi har utvecklats tillsammans, vi har hjälpt varandra igenom svåra perioder och haft kul tillsammans genom roliga perioder. Hon vet allt om mig och jag vet allt om henne. Det finns inget jag inte skulle kunna göra eller berätta för den här människan. Vi tänker lika och tycker om samma saker. Hon har alltid funnits där för mig, delat mina tankar, stöttat mig när jag varit ledsen, gett mig råd när jag behövt hjälp. Hon är en underbar person, en sådan vän som alla borde ha i sitt liv. Jag älskar henne av hela mitt hjärta, hon är som en extra syster för mig. Vi brukar alltid ses den här dagen så den här dagen känns lite konstig. För som ni vet så är hon i Chicago just nu. Och jag kommer inte kunna träffa henne, skratta med henne och krama henne igen förrens i augusti i år. Det har varit jobbigt att gå igenom sin vardag utan sin bästa vän, det har varit konstiga 9 månader, men jag har tagit mig igenom dom och det viktigaste är trots allt att hon mår bra där borta i Illinois. Det var även konstigt att inte träffa henne i julas, vi ses alltid på julafton med, men det har hänt en gång förut då hon var i Frankrike. Men det var ändå konstigt men det gick bra ändå. Jag har klarat mig fint men saknar henne varje dag. Men trots detta så kan inte augusti komma snabbt nog. Jag hoppas iallafall att hon får en helt perfekt födelsedag, för det är vad hon borde få efter allt hon har gjort för mig och många andra. Så än en gång, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄLSKADE VÄNNEN MIN!! Jag hoppas att allt blir perfekt och att du får allt du önskar dig.




Grattis på din stora dag, du godhjärtade, vackra, roliga, snälla, underbara,
perfekta människa. Jag är så glad över att ha dig i mitt liv. Fira järnet nu
så får vi ta ikapp det i höst! :) ♥


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0