I Had My First Heels By The Age Of 13

Här är 4 kvinnliga stjärnor som jag tycker är värda att se upp till:



◊ 1. Beyoncé: Såklart, hon har en enorm talang, står upp för det som är rätt, är stark i sig själv, hon vet vem hon är och hon har en sjukt snygg kropp. En kropp som fler borde sträva efter istället för att falla för size zero idealet, vilket varken är snyggt eller hälsosamt - tro mig. Beyoncé har hjälpt mig att ta mig igenom många svåra perioder i mitt liv.
2. Emma Stone: Hon ser inte ut som den "typiska skönheten", men hon är ändå oemotståndlig och vacker, hon visar att annorlunda är vackert. Hon står upp för vem hon är och visar stolt upp sitt fräkniga ansikte, sin hesa röst och sin talang. Och hon är inte alls rädd för att spela töntiga och/eller "mindre vackra" karaktärer i sina filmer. Go Emma!
3. Jessie J: Den här tjejen trodde på sig själv när ingen annan gjorde det, hon tog sig igenom år av mobbning och gav tillbaka. Hon bevisade att tron på sig själv är starkare än andras ord och åsikter. Hon visade de som sa annat att hon visst har talang och mod nog att ta sin plats i rampljuset. Hon är också, precis som Emma, vacker utan att se ut som det som "betraktas snyggt idag". Unusual is the way to go!
◊ 4.
Rihanna: Ja, hon dricker för mycket, ja, hon röker och ja, hon har fångats på bild med att ta droger. MEN, det är inte detta jag tycker man ska se upp till eller ta efter av Rihanna, det finns andra sidor att se upp till hos den här tjejen. Rihanna vet vem hon är och vad hon gillar och hon står alltid till 110% för det. Hon vågar sticka ut och vara den hon är. Hon vågar raka sitt hår, klippa det kort, färga det illrött och gå ut i världen med huvudet högt. Hon vågar gå emot strömmen och vara sig egna person. Hon "thinks outside the box" och det funkar alltid. Hon visar att man ska våga gå sin egen väg. Och jag gillar tjejen, men jag gillar inte det här! ↓

Jag tog med tre bilder där hon tar droger och en där hon röker en vanlig cigarett, för detta är vad jag inte gillar. Droger tolererar jag inte alls, och hon är så vacker, hon förstör inte bara insidan av sin kropp och riskerar cancer, att dö och andra saker, hon förstör även utsidan. Och rösten - som hon lever på.

P.S Alla dessa 4 tjejer ovan visar även upp vackrare och sundare kroppar, sådana kroppar som är vackra, som man ska sträva efter, istället för dessa kändisars kroppar: ↓ D.S.

Jag säger inget illa om någon av dessa kvinnors personligheter eller karriärer, men om det är en sak som ni eller någon annan ska se upp till eller sträva efter så är det deras kroppar! Rachel Mrs Size Zero Zoe, Demi Moore, Alexa Chung, Lindsay Lohan, Candice Swanepoel, Victoria Beckham, Angelina Jolie & Paris Hilton har inga "drömkroppar". Hellre några kilo för mycket än för lite! Visst, Paris & Lindsay ser hälsosammare ut nu, men det brukar gå fram och tillbaka för de där två.

De 4 kvinnorna som jag har högst upp har bättre kroppar att se upp till, tror ni mig inte så får ni bevis här:


Nu ska jag göra mig iordning för att sova, teven är på och katten ligger nergosad i min säng, jag behöver bara borsta tänderna och sedan kan jag krypa ner bredvid honom och somna.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0