I Can Make You Feel Better


Möte med min jobbcoach, samtal med uppdatering om mitt jobbsökande till handläggaren, lämna tillbaka filmer på Hemmakväll, kolla på den lilla sötnosen jag vill köpa, köpt nya handdukar, nytt lakan, ny morgonrock, ny hylla för handdukar i duschrummet, kolla efter mediehylla som inte alls fanns i lagret, köpt snacks och dricka för helgen, beställde hem mat och åkte hem till min bubbis (aka Tom-Tom). Ja, det har varit en dag där saker har blivit gjorda och pengar har spenderats, nu ska jag fixa klart personligt brev till lite jobb och skicka iväg innan min helg börjar. Hoppas ni alla har en superbra fredag!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0