I'm Trying To Make Us 3 From The 2

GRATTIS Beyoncé & Jay-Z till erat första barn! :D Välkommen till världen lilla Blue Ivy Carter! I can't wait to see your little miracle!! :) ♥ Fast det kommer nog dröja innan man får se Beyoncé & Jay-Z's lilla skatt då paret är ett väldigt privat par. Inför födseln så hyrde de ju en hel våning på sjukhuset och Beyoncé skrev in sig under namnet Ingrid Jackson när hon kom till sjukhuset under fredag natt.
Jag kan inte förstå att hon redan har fått sitt barn, vad snabbt det har gått sedan hon avslöjade sin graviditet och visade sin babybula i augusti. Vart tar tiden vägen? Även om jag är sjuk så har jag gått runt och varit lycklig hela dagen här hemma pga lilla Blue Ivy Carter.
Min idol, eller rättare sagt mina idoler har fått sitt första lilla barn. Jag kan bara tänka mig hur söt deras lilla mirakel måste vara, och vilken talang denna bebis har i sina gener! Nu är det bara att vänta och se om deras barn vill gå i sina föräldrars fotspår också. På Twitter har en massa av deras celebra vänner gratulerat powerparet:

Russel Simmons twittrade: "congrats to my good friends Beyoncé and Jay-Z."
Beyoncés bästa vän Gwyneth Paltrow gratulerade såklart också paret: "Welcome to the world Blue! We love you already."
Rihanna som känner paret väl twittrade: "Welcome to the world princess Carter! Love Aunty Rhi."
LaToya Jackson skrev: "A Lovely Congratulations To Beyoncé & JayZ For Bringing A Lovely Bundle Of Joy Into The World!!! What A Talent She Will Be!!!"
Diddy: "Congrats to jay and B! God Bless! :) ! And many more!"
Snooki från Jersey Shore: "Beyoncé congrats on your baby gurl mama!!!! So happy for you , you deserve it sexpot,".
Sammi från Jersey Shore twittrade också till paret: "Congrats Beyoncé & Jay-Z!"
Evelyn Lozado skrev: "Congrats to @beyoncé and her new bundle of joy! IvyBlueCarter."
Även Cheryl Cole har grattat paret: "Congratulations to Beyoncé and Jay on the birth of their first child.. Welcome to the world Blue Ivy !."
Tyrese twittrade följande: "Congrats to you both .. You are loved..! Beyonce' and Jay are new proud parents of a healthy baby girl .. Blessings!!"
Och även vackra Holly Robinson Peete tweetade: "BREAKING: Beyoncé and Jay-Z: It's A Girl!!"

Även många fans har twittrat och grattat paret för deras föräldralycka, och självklart är även min tweet uppdaterat å parets vägnar! :) Jag hoppas att hela familjen mår bra och jag är så glad för deras skull, då båda har velat ha barn länge. Nu är deras stora stolthet äntligen här.
Welcome to the world once again, little babygirl Blue Ivy Carter! :)
Detta firar vi såklart här på bloggen med en bildspecial på Beyoncés söta babymage, bilder på paret och några separata bilder på var och en! :) Enjoy, all Beyoncé & Jay-Z (and Blue Ivy Carter) fans! :)












BIG BIG CONGRATULATIONS TO YOU GUYS ONCE AGAIN!!!
XOXO Sanna & Sweden!!!♥

Nu får vi alla hoppas att Beyoncé & Jay-Z kan få njuta av sin familjelycka ifred och bara vila ut! :) Jag är så så så så så så så så så så så så så glad för deras skull!! :') Hoppas att alla mina söta läsare har en lika bra söndagskväll som Beyoncé & Jay-Z (troligen) har!! Puss på er!

Puss&Kram, Sanna!



Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0