I Don't Wanna Be Without You

Jag behöver träffa mina vänner mer, träffa dem, göra saker med dem och umgås med dem. Jag träffar dem för lite och det märks på mig. Jag känner mig irrationellt arg, jag känner mig osäker och ensam. Och jag har blivit paranoid (startade för någon dag sedan), jag är paranoid och rädd att jag ska förlora någon av alla mina fina vänner, förlora en vän och/eller bli lämnad av en vän. Ilskan, ensamheten, osäkerheten, rädslan och paranoian - det är helvetiskt! Jag vill inte gå runt och vara arg, jag vill inte gå runt och känna mig ensam, jag vill inte känna mig osäker och jag vill verkligen inte vara rädd och paranoid över att bli övergiven av någon av mina vänner, vill verkligen inte vara rädd och paranoid över att förlora någon av mina vänner. Allt staplas på varandra och jag blir ledsen och psykiskt utmattad, jag vill inte säga att jag mår dåligt, men samtidigt så mår jag inte bra just nu.. Jag vill inte känna såhär. Till mina vänner som ser detta så kan jag bara säga: Jag älskar er, vill aldrig förlora er och... Hjälp mig!
 
Lika suddig, oklar och skakig som bilden är. Likadant känner
jag i mitt liv just nu.. Samtidigt känner jag all annan negativitet
som jag skrev av mig om ovanför..
 
Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0