Boy You Know You Love Me

Onsdag idag, ska träffa Tobbe när han kommer tillbaka från Stockholm runt kl. 17.00. Så... Vad ska man göra till dess? Slappa? Städa? Rensa igenom rummet? Se någon bra film? Börja läsa en ny bok? Eller ligga i sängen och absolut inte gör någonting medan man lyssnar på bra musik? Orkar dock inte ligga i sängen i så många timmar, så det skulle bara räcka i ca 30 minuter. Vi får se vad jag hittar på fram till Tobbes ankomst. Ha en bra onsdag söta läsare. Vi ses senare. Slänger in två bilder som jag är ganska säker på att jag inte har lagt upp här tidigare, just for the hell of it, you know.


Jonna & Jag på Marias inflyttningsfest under Halloweenhelgen år 2011.
Lina & jag hemma hos henne i ettan på gymnasiet
(Lina står dock för "redigeringen" av bilden).


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0