Bring The Beat It


Big Sean Ft. Nicki Minaj - Dance (A$$) Remix.

Eftersom Nicki Minaj kommer till Sverige i sommar så tänkte jag slänga in en musikvideo med henne här. Tyvärr så hittade jag bara en som jag inte lagt in tidigare, (för att vara ärlig så orkade jag inte leta så länge heller). Den här låten tycker jag egentligen inte om, bara den delen med Nicki Minaj. Jag lyssnar inte på Big Sean heller. Och som sagt så är bara delen med Nicki Minaj bra här. Resten påminner ganska mycket om den där "I like big butts" låten från Sir Mix-A-Lot, om man lyssnar på vad Big Sean sjunger alltså. Så enjoy till er som gillar Big Sean eller Nicki Minaj eller båda.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0