Come Take My Hand I Won't Let You Go

Här kommer en lista med 5 onödiga fakta att veta om mig (bara för att jag har tråkigt för tillfället och då kan det ibland bli så att det dyker upp ett tråkigt inlägg här på min kära blogg):

♦ Jag är allergisk mot grön kiwi.

♦ Jag är smått sockerberoende, det kommer och går lite som det vill, och bevisas mest av de stora mängder coca cola och pepsi som jag då dricker.

♦ Jag fyller 20 år om exakt 30 dagar idag.

♦ Jag älskar skor så mycket att mina sommarskor bor i mitt rum under vintern och alla får inte plats i min garderob så en del har blivit en sorts "inredning" i mitt rum.

♦ Jag "samlar" på filmer och har för tillfället ca 400 st som bor i mitt rum, de finns i tv-bänken, i bokhyllan, på teven och i två mediehyllor (jag fick lov att köpa en till mediehylla nyligen). En av mina vänner kallar mig för sin egna "hyrfilmsvideobutik". Fast att låna film av mig är ju såklart gratis. 



Detta var ett otroligt roligt inlägg eller hur? Haha, ibland när jag inte har någon aning om vad jag ska göra så brukar jag ibland av någon konstig anledning göra listor av olika slag. Nejmen se där, ett till onödigt fakta om mig (A) Nej, nu ska jag se till att hitta på något roligt att göra. Ha det så bra kära läsare.

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0