I Got Beauty

Nu är det inte långt kvar tills jag bor i Elins hus för att vara hundvakt igen. Ett kök för sig själv, ett badrum för sig själv och ett tv-rum för sig själv. Det är skönt att få känna av hur det är att bo ensam hemma. Ingen som stör och ingen som bråkar om teven (dock har jag ju nästan alltid sällskap av någon människa), annars så finns den stora, svarta hanhunden Zitor i soffan bredvid mig och hankatten i min famn. Fast helst av allt skulle jag ju vilja att Elin var där med, det är ju som sagt så att Elin bor i Chicago i ett år, vi har inte setts sedan juli och hon kommer hem först i augusti. Jag saknar henne så mycket att det inte går att förklara. Men jag får se det positiva i allt ändå. Elin mår ju bra i Chicago och det är viktigast. Sedan så älskar jag ju hennes små husdjur och det är alltid kul att få ta hand om dom. När jag blir ombedd att ta hand om hennes familjs djur så ser jag det som en belöning. Hennes hund Zitor är ju bara helt underbar och det närmsta jag kommer till att ha en egen hund. Sedan har de två katter som är syskon, jag var med när de köpta och tog hem dem och de var så små. Nu är de vuxna och otroligt söta. Hanen, Elvis, är så kelsjuk så det är inte klokt och honan, Essie, är otroligt gosig och "elegant", ja hon är som en riktig liten dam. Jag ska vara hundvakt under några dagar första halvan av april och då alltså få bo ihop med dessa sötnosar igen:↓

De här bilderna togs i början av juni år 2011 då jag bodde med de sockersöta
djuren i några dagar. På alla bilder utom den med Elvis så spenderade vi en
solig försommardag tillsammans ute på gården, jag och gullepluttarna.
Puss på dem!♥

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0