I'm Not A Teacher

Det blev How I Met Your Mother, haha. Det var inte ens en av serierna som jag funderade på i början, men sedan så blev det bara så. Med gravida Alyson Hannigan som spelar Lily. Det fick mig att tänka på när hon väntade sitt första barn, en dotter. Då var kollegan Cobie Smulders, som spelar Robin i serien, gravid samtidigt med sitt första barn. Det var så sött att se båda samtidigt med sina babybulor.

Alyson (aka Lily), Cobie (aka Robin) och Neil (aka Barney) på ett
HIMYM-event år 2009
.

Cobie Smulders har ett barn, en dotter, med Taran Killam och Alyson Hannigan har ett barn, också en dotter, och väntar sitt andra barn med maken Alex Denisof. Ovan väntade båda sina första barn.

Och nu väntar alltså Alyson och maken (sedan 11 oktober 2003) Alex sitt andra barn tillsammans.


Ja, det blev alltså den här serien till slut. En bra och sevärd serie, Elin visade den för mig och nu har jag alla släppta säsonger och älskar varje säsong som kommer mer och mer.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0