My Persuation Can Build A Nation

Här är den senaste av Katy Perrys musikvideos. Den släpptes för 3 dagar sedan, men jag kom inte ihåg att lägga upp den förrens idag. Jag tycker att låten har ett bra budskap, den är inspirerande mot alla som har blivit bedragna, dumpade, nedtryckta eller orättvist behandlade av någon, inte bara av sin partner. Jag tycker musikvideon var helt ok och jag tycker om låten då den visar att oavsett vad man utsätts för så ska man aldrig låta någon annan förstöra den man är innerst inne. Att man ska vara stark och aldrig låta fel personer vinna. Även om det är svårt ibland. Tro mig, jag vet. Kämpa på helt enkelt! Det blir faktiskt bättre! :) Hoppas att alla kommer ha en bra lördag, själv ska jag med Lina och hennes vän Rasmus till matchen mellan Leksand och Rögle och stå i hejarklacken. Time to win again, people! Puss på er! Här kommer Katy Perry med sin senaste musikvideo alltså:


Katy Perry - Part Of Me. (Källor säger att låten skrevs innan Katy skiljde sig från Russel, men det känns ändå som att låten är riktad mot honom på något vis, kanske är därför den släpptes nu, för att vara riktad mot honom?)


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0