That's All We Have

Jag vet att jag har varit lite off sedan jag åkte till Avesta i måndags kväll för min natt på sömnlaboratoriet och alla mina undersökningar där osv, och det är dels för att det finns så mycket att gå igenom, både bra och dåliga saker att jag inte vet vart jag ska börja.. Och sedan för att jag är hängig och vet varken ut eller in om vissa saker just nu. Så ni får helt enkelt hålla ut, för jag kommer att berätta allt som ni behöver veta osv. Men jag orkar inte precis just nu. Jag vill bara reda ut lite saker som får det att snurra i huvudet på mig just nu innan jag delar med mig av något mer här.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: s

Sv: Tack så jättemycket!!

2012-03-30 @ 14:36:00
URL: http://slaktatom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0