To Unlock My Heart

Jag hade satt ett tidinläggt inlägg till fel dag, det skulle kommit idag men jag satte fel och satte in imorgon, så idag fick ni tyvärr inget inlägg. Jag spenderade dagen med min mamma och pappa hos min farmor och hennes man som bor utanför Uppsala ungefär. Vi åkte dit runt elva och jag var jättetrött då jag bara sovit 4 timmar inatt. Så jag somnade på en gång i bilen och sov hela vägen. Nu är vi hemma igen och jag ska tysta min kurrande mage med lite mat och sedan sova. Är fortfarande trött, ingen stor nyhet direkt. Men jag är fortfarande trött efter en natts dålig sömn. Vi var hemma ca. 21.12 så då tittade vi på Big Brother finalen. Jag tycker att det är riktigt trist att Hanna W lämnade. Det var ju hon som startade intriger, bråk och konflikter. Hon är så provocerande så det är kul att se hur folk reagerar, nu när hon är borta kommer det bli tomt. Men jag följer ju inte Big Brother slaviskt heller. Jag har missat lite avsnitt och det är inte någon stor grej om jag gör det. Nej men nu ska jag äta, pussa på min älskade katt och sedan krypa ner under mitt varma täcke och titta på gamla Vänner-avsnitt. Hoppas att ni har haft en bra söndag och är redo för en ny vecka med nya händelse. Puss på er!
  

Den här bilden togs för ca 1 år sedan.
Och även den visar en helt osminkad
sida av mig.


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0